عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
به سایتچه محفل الذاکرین خوش آمدید این وبلاگ را با تمام وجود به اربابم امام حسن مجتبی (ع) تقدیم میکنم.
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مداح مورد علاقه شما کیست؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 78
بازدید هفته : 260
بازدید ماه : 257
بازدید کل : 255737
تعداد مطالب : 189
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


روزشمار محرم عاشورا
پخش زنده حرم

فردی که دشمنان خارجی و ضد انقلاب دنبال کاندیداتوری‌اش هستند بدهی‌های زیادی به ملت ایران دارد / قصد دارند تمام تصمیمات دولت‌های نهم و دهم را زیر سوال برده و ناکارآمد جلوه دهند / مسکن مهر یکی از موفقیت‌های ناشی از گفتمان امام و رهبری توسط متعهدین به نظام بوده است.

اخبار ,اخبار سیاسی ,اخبار مذهبی ,اخبار ایران ,اخبار جهان ,اخبار علمی ,اخبار فرهنگی ,خبر ,خبر سیاسی ,خبر علمی ,خبر فرهنگی ,سایت هیئت ها ,سایت مداحان ,پایگاه مداحی ,سایت نوحه ,سایت مذهبی ,آدرس هیئت های مذهبی ,مداحی ,دانلود نوحه ,روضه ,پایگاه مداحان ,مداحان ایران ,نوحه های زیبا ,پایگاه هیئتی ها ,پاتوق بچه هیئتی ها ,پایگاه مداحی برادر محسن احمدی ,shdj lnhphk ,lnhphk, idmj ih ,lnhp ,idmj ,shdj idmj ih ,ighgd ,sdf svod ,nhkg,n lnhpd ,\hd'hi lnhpd ,lbifd ,[k,f jivhk ,هیئت های جنوب تهران ,جنوب تهران ,هیئت های مذهبی منطقه 19 تهران

 

به ادامه مطلب بروید


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
:: ادامه مطلب ...

ما به مهدی و عیسی می گوییم زود بیایید! زود بیایید!

هوگو چاوز چند سال پیش در حضور محمود عباس، درباره آینده جهان سخنانی ایراد کرد. این سخنان که احتمالا بعد از جنگ غزه ایراد شده، در تلویزیون دولتی ونزوئلا پخش شده است.

 

متن سخنان هوگو چاوز در مورد امام زمان(عج) در شبکه دولتی ونزوئلا (در حضور محمود عباس):

به ادامه مطلب بروید:


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب ...

روی مضجع مطهر و مبارک فرزند با کرامت امیرمومنان، حضرت ابوالفضل العباس (ع) صندوقی چوبی و خاتم کاری قرار داده شده است که دارای طول 3 متر، عرض 2.20 و ارتفاع 2 متر می باشد. درون این صندوق، صندوق چوبی میناکاری شده ی دیگری قرار دارد.

 

به ادامه مطلب بروید


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
:: ادامه مطلب ...

 

ایران-صادق سلمانی: ماه‌هـا و روزهای زیـــادی است که برخی از مخالفین و به اصطلاح منتقدین دولت با چسباندن برچسب‌های مختلف به رئیس‌جمهور و ایجاد حواشی متعدد و متفاوت قصد ایجاد اخلال در روند خدمت‌رسانی به مردم را دارند.
این مسأله سبب شد تا رئیس‌جمهور در جریان دیدار با استانداران سراسر کشور درتاریخ یکشنبه 29 بهمن ماه با کنار گذاشتن تمامی تعارف‌ها، خطاب به آنان تاکید کند که «توان دولت در تحمل فشارها و بدخواهی‌ها زیاد است و این دولت تا روز آخر خدمت خود و تا ساعت 9 صبح 12 مرداد سال 92 که برای تنفیذ ریاست جمهوری جدید برویم همانند ساعت 10 صبح روزی که حکم بنده تنفیذ شد، کار خواهد کرد؛ چرا که این خدمتگزاری فرصت مناسبی است که نباید اجازه دهیم از دست برود.»
مسئولان کشور رفاقتشان را تقویت کنند
بر همین اساس، محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت‌و‌گو با خبرنگار  ایران با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر این‌که خدمت‌رسانی به مردم تا ساعت 9 صبح 12مرداد سال 92 ادامه خواهد داشت، با تاکید بر این نکته که رهبر معظم انقلاب اسلامی از همه مسئولان کشور خواستند که رفاقتشان را تقویت کنند و با همه توان و انرژی، حل مشکلات مربوط به مردم و کشور را به صورت جدی دنبال کنند تصریح کرد: این موضوع به عنوان یک رسالت قطعی، امر ولایی و تاکیدی است و همه ما موظف هستیم به این موضوع توجه بسیار جدی داشته باشیم و خود ما هم در وزارت ورزش و جوانان همین بستر را داریم دنبال می‌کنیم.
آماده‌سازی طرح جامع ورزش برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم
وزیر ورزش و جوانان به بخشی از برنامه‌های این وزارتخانه برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم اشاره کرد و گفت: یکی از چیزهایی که در حال حاضر به شکل جدی دنبال شده، موفقیت بسیار سرافرازانه قهرمانان ما در جریان المپیک بود که یک فضای مثبتی را ایجاد و انگیزه‌هایی را فراهم کرد.
وی افزود: هفته گذشته ما میزبان جام جهانی کشتی در تهران بودیم و افتخارات بسیار خوبی هم در این زمینه حاصل شد و معنایش این است که نه تنها نظام برنامه‌ریزی و تلاش‌ها در جریان ورزش، متوقف نشده بلکه شدت بسیاری هم گرفته و ما در حال حاضر طرح جامع ورزش را آماده کرده‌ایم تا به آن عمل کنیم. 
باید تمام توان و انرژی خودمان را برای خدمتگزاری به مردم به کار گیریم
عباسی در پایان تاکید کرد: ما باید در عرصه خدمت‌رسانی به مردم خودمان را در ابتدای راه بدانیم و باید همه انرژی‌های خود را بگذاریم و توانمان را جدی‌تر دنبال کنیم تا بتوانیم از همین بستر باقیمانده، برای حل مشکلات جامعه‌مان بیشتر بهره‌مند بشویم. 
هر روزمان، روز کار است
همچنین دکتر فریدون عباسی دوانی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به برنامه‌های سازمان متبوعش برای ارائه خدمت بیشتر به مردم گفت: ما همان طور که رئیس‌جمهور محترم فرمودند، هر روزمان، روز کار است. چه روز اول کار و چه روز آخر کار هیچ فرقی نمی‌کند و همه، روز خداست. 
خدمتگزاری به مردم در دولت آینده هم ادامه خواهد داشت
رئیس سازمان انرژی اتمی با تاکید بر این نکته که ما به هر حال باید همیشه خودمان را آماده کار و خدمت به مردم نگهداریم تصریح کرد: ما طبق برنامه‌ریزی‌ها جلو می‌رویم و ان‌شاءالله در دولت آینده هم، چون این سیاست‌های کلی نظام است، خدمتگزاری به مردم در حوزه هسته‌ای ادامه خواهد داشت. 
نباید هیچ کار زمین مانده‌ای داشته باشیم
سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در گفت‌و‌گو با ایران با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر ادامه کار و خدمت‌رسانی به مردم تا پایان روز کاری دولت خاطرنشان کرد: البته ما طوری برنامه‌ریزی کردیم که برای بعد از ما هم کارها انجام شود.
به عنوان مثال سه‌شنبه شب هفته گذشته در مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر، بلافاصله دبیر جشنواره منصوب شد که از حالا برای سال آینده که هم‌اکنون معلوم نیست که چه کسی وزیر یا معاون باشد کارها انجام بشود. یعنی ما هیچ کار زمین مانده‌ای نداشته باشیم. 
باز شدن گره‌های بسیار زیاد در طول سال‌های اخیر
حسینی با اشاره به این موضوع که خوشبختانه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال‌های اخیر گره‌های بسیار زیادی باز شده و به انجام کارها سرعت داده شده است گفت: در بحث اعطای مجوز به موسسات فرهنگی و نشریات، افزایش کانون‌های فرهنگی و در همه زمینه‌ها سعی کردیم که سرعت خوبی داده شود و به عنوان مثال در حال حاضر 1700نشریه دانشگاهی و تخصصی داریم که از این تعداد،1100 مورد آن در دولت دهم مجوز داده شده است که این خود مشتی نمونه خروار از خدمت‌رسانی به مردم در وزارت فرهنگ و ارشاد، اسلامی است و در زمینه‌های دیگر هم این خدمت‌ رسانی‌ها ادامه خواهد داشت. 
اولویت اول و آخر ما کار و خدمت به اهالی فرهنگ و هنر در کشور است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر این‌که، کارها و بحث‌های سیاسی در کشور بر اقدامات و خدمات رسانی‌های دولت به مردم، هیچ تاثیری نگذاشته است افزود: ما بالاخره وظیفه خودمان می‌دانیم که کار کنیم.
حتی گاهی اوقات علیه ما جوسازی‌هایی می‌شود و تهمت‌هایی زده می‌شود و خیلی وقت‌ها اصلاً به آن‌ها واکنش نشان نمی‌دهیم، چون می‌دانیم خود این موضوع سرگرم شدن و مشغول شدن برای پاسخ دادن به اتهامات وارده،‌ از اصل کار بازماندن است.
حسینی ادامه داد: اولویت اول و آخر ما کار و خدمت به اهالی فرهنگ و هنر در کشور است.
اولویت معاون اجرایی رئیس‌جمهور برای رسیدگی به نامه‌های مردمی
اما حمید بقایی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور که بخش عمده فعالیت‌های کاری‌اش مستقیماً به حوزه خدمت‌رسانی به مردم بر‌می‌گردد به خبرنگار ایران گفت: ما رسیدگی به نامه‌های مردمی و تعهدات سفرها را در اولویت گذاشتیم تا آن‌ها را حتی‌الامکان تا پایان دوره دولت دهم به نتیجه برسانیم. اینها اولویت‌ اول ما است و نمی‌خواهیم چیزی از درخواست‌های مردمی برای سال بعد یا دوره ریاست جمهوری بعدی باقی‌ بماند.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به این‌که، درصد زیادی از نامه‌ها شامل وام، کمک‌های مالی و درخواست اشتغال است، خاطرنشان کرد: ما تا آن حدی که توانستیم در این حوزه کمک کردیم و در صورت برگزاری آزمون‌های استخدامی در سراسر کشور، درصد بسیار زیادی به مردم کمک خواهد شد. 
تا پایان دولت دهم، کارهای مهمی را با مجلس انجام خواهیم دادیم
لطف‌الله فروزنده،‌ معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز با اشاره به برنامه‌های این معاونت برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم گفت: در طول چند ماهی که تا پایان دولت دهم باقیمانده، کارهای مهمی را با مجلس انجام خواهیم دادیم که یکی از مهمترین این برنامه‌ها، بحث بودجه سال 92 کل کشور است که خودش حداقل 2 الی 3 ماه طول می‌کشد و مهمترین کار و ارتباط بین دولت و مجلس محسوب می‌شود.
تا لحظه آخر کار تمام شدنی نیست
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به این موضوع که در حال حاضر برنامه معرفی وزیر پیشنهادی برای تصدی پست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین معرفی دو وزیر برای تصدی‌پست‌های وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به مجلس در پیش رو داریم تصریح کرد: اینها کارهای مهم و سنگینی است و در عین حال باید بحث نشست‌های مشترک و تعامل لحظه‌ به لحظه با مجلس برقرار باشد، چون کشور بالاخره باید با هماهنگی و تعامل بین دولت و مجلس اداره شود و هیچ وقت تا لحظه آخر کار تمام شدنی نیست.

تداوم خدمتگزاری به مـردم تا آخرین روز دولت دهم

ماه‌هـا و روزهای زیـــادی است که برخی از مخالفین و به اصطلاح منتقدین دولت با چسباندن برچسب‌های مختلف به رئیس‌جمهور و ایجاد حواشی متعدد و متفاوت قصد ایجاد اخلال در روند خدمت‌رسانی به مردم را دارند.

سایت مداحان.مداحان.سایت هیئت ها.پایگاه مداحی.مداحی.هیئت ها.عزاداری.idmj ih.lnhphk.lbifd.مذهبی


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

پایگاه مداحی/ashora

برخی می‏پرسند عبارت "وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ" که پس از صلوات بر محمد و آل محمد(ص) فرستاده می‏شود، آیا در احادیث معصومان(ع) وارد شده و مَنصوص است و یا از چیزهایی است که علاقه‏مندان و ارادتمندان به آقا امام زمان(ع)، خودشان، پس از صلوات، آن را اضافه کرده‏اند؟


در پاسخ به این پرسش، به حدیث زیر توجه کنید که امام صادق(ع) می‏فرمایند:

"مَنْ قالَ بَعدَ صَلوةِ الْفَجْرِ و بَعدَ صَلوةِ الظُّهرِ اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد و اَلِ مُحَمَّد و عَجِّل فَرَجَهُمْ لَمْ یَمُتْ حَتّی یُدْرِکَ الْقَائِمَ مِن اَلِ مُحَمَّد صلی الله علیه و آله و سلم؛ هر کس پس از نماز صبح و نماز ظهر بگوید: "اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم"، از دنیا نمی‏رود مگر آن که قائم آل محمد(ص) را درک می‏کند. (سفینة البحار، حاج شیخ عباس قمّی، ج ۲، ص۴۹.)

منبع: شبستان

 



:: موضوعات مرتبط: ذکرها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 189
:: کل نظرات : 59

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 90
:: باردید دیروز : 78
:: بازدید هفته : 260
:: بازدید ماه : 257
:: بازدید سال : 2781
:: بازدید کلی : 255737

RSS

Powered By
loxblog.Com